Red 1500 duurzame schoenzolen

Red ongeveer 1500 mega duurzame schoenzolen van de ondergang. Wat kun je met deze zolen? Nou, eigenlijk niet zoveel want de rest van de schoen zit er niet bij, maar wellicht ben jij een heel duurzame kunstenaar en ben jij net op zoek naar schoenzolen. Deze schoenzolen zijn duurzamer dan duurzaam. Ze zijn gemaakt van hoogwaardige kunststof (Rigid Polyurethane) en horen bij een van de 3 meest duurzame schoenmerken op de wereld. Helaas heeft het schoenmerk het niet gehaald en wordt er niets meer geproduceerd.

Ben jij op zoek naar zolen? In totaal staan er 3 pallets op je te wachten. Je moet ze wel op woensdag 3 januari tussen (13:00u en 16:00u) kunnen komen halen. We kunnen ze niet voor je bewaren. Laat ons weten hoeveel zolen jij wil! Het thema footprint, duurzaam en nog veel meer, daar passen ze echt geweldig bij. Het is jammer dat het merk zelf het niet gehaald heeft, deze zolen alleen al kosten meer dan een goedkoop paar schoenen bij de goedkope schoenenzaak. Maar dat geld hebben de kopers er in ieder geval niet aan uit willen geven. Red ze nu van de sloop en geef ze een mooi, kunstzinnig, creatief en bruikbaar tweede leven.

Ingeloot, maar kom je niet opdagen? Bij niet op komen dagen worden ze niet vastgehouden, maar aan anderen meegegeven.

Meld je aan om ingeloot te worden. Als je bent ingeloot dan sturen we je de adresgegevens
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram