Het bestuur:
Voorzitter: Christine Burgemeester
Secretaris: Steffie Bijma
Penningmeester: Alex Romijn

Drie ervaren veganisten met een groot hart voor eerlijk en duurzaam veganisme.

Stichting Vegan is opgericht in januari 2020. Een maand later belandden wij in de COVID pandemie, waarmee de door ons geplande evenementen gecanceld moesten worden. Het idee voor Stichting Vegen ontstond na het opheffen van de bedrijven Vegetafel en Vegenement. Na 10 jaar organiseren van vegetarisch en veganistische evenementen zoals Veggie Fair, VegFestNL, VegeQ, Langste Vegetarische Tafel VIP, Vegadates events, dinertjes bij Djoj, Sea First, en nog veel meer wilde onze oprichter en voorzitter Christine weer terug naar de basis. Leuke, kleinschalige evenementen waar iedere bezoeker, iedere standhouder en wie dan ook voelt hoe warm en liefdevol deze omgeving kan zijn. Vegan vanuit het hart. Helaas konden wij geen "vliegende start" maken. In 2023 zijn wij weer begonnen met het organiseren van kleinschalige evenementen. Daarbij richten wij ons in het begin vooral op de grote en groeiende groep mensen zonder geld of met weinig geld. Bijvoorbeeld uitdeelacties van vegan goederen of maaltijden, gericht op rescue en hulp.

Ons kantooradres:
Stichting Vegan
Doedesstraat 53
3022VC Rotterdam
Svp alleen bezoek op afspraak via info@stichtingvegan.nl

Rekeningnummer: NL49TRIO0320570576 t.n.v. Stichting Vegan

KVK 77093410
RSIN 860897886

Doelstelling

Een geheel vegan wereld. Wat zou dat toch mooi zijn. Daar willen we naartoe en ons steentje aan bijdragen. Maar hoe doen we dat? Wij vinden dat de weg er naar toe leuk, constructief en positief moet verlopen.

Onze missie om mensen dan ook op die manier te stimuleren naar een plantaardige - vegan - wereld. Een vegan wereld is goed voor dieren, goed voor de medemens, de gezondheid en natuur & milieu.

Beleidsplan

Klik hier om ons beleidsplan en begroting te lezen.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram