RED 11 PALLETS VEGAN SCHOENEN!

In regio Etten Leur moeten op woensdag 3 januari 2024 (tussen 13:00 en 16:00) 11 pallets vegan schoenen gerescued worden. Dit kan tijdens kantooruren, niet in de avond. Wie het eerst komt, die het eerst maalt en er wordt niet uitgezocht. Je krijgt een stapel schoenen en die neem je mee naar huis.

Wat?

Het gaat om totaal meer dan 1.100 paar schoenen. Allemaal unisex modellen in de maten 35 tot en met 47. Er zitten wandelschoenen bij, hoge en lage sneakers sandalen en zelfs veiligheidsschoenen S1 t/m S3.

Let op! De schoenen zijn niet allemaal in orde. Als je geluk hebt heb je allemaal schoenen waar je jarenlang lekker op kunt lopen (of laten lopen) maar als je pech hebt heb je er schoenen tussen zitten die snel uit elkaar vallen. De schoenen zijn dan ook niet geschikt voor de handel. Je kunt een voorkeursmaat aangeven waar we zoveel mogelijk rekening mee zullen houden.

Ingeloot, maar kom je niet opdagen?
Bij niet op komen dagen worden ze niet vastgehouden, maar aan anderen meegegeven.

Voor nu zijn er voldoende aanmeldingen. We zullen onder de aanmeldingen loten. Diegene die ingeloot zijn ontvangen spoedig een e-mail.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram